Friday, August 04, 2006

Our local quiltshop

I want to show you our local quiltshop. I think it is one of Norways best. We are really spoiled. The shop is called Little Station (Lille Stasjon). And they sell everything a quilter want. It is very dangerous to go inside. I always end up buying something. I sometimes give a helping hand in the shop and I enjoy it. I am not getting payed in money, I get payed with fabric. Every tuesday ladies meets to a quilt-gathering. And I do often give classes in this shop. I teach in handstitching and handquilting, stitchery, bags aso. I have also designed some patterns which the shop are selling.

Jeg vil vise dere vår lokale quiltebutikk. Jeg tror det er en av Norges beste. Vi er virkelig bortskjemte her. Butikken heter Lille Stasjon. Og de har alt en quilter kan ønske seg. Det er veldig farlig å gå inn her. Jeg ender alltid opp med å kjøpe et eller annet. Og noen ganger hjelper jeg til i butikken og det er gøy. Men vil ikke ha betaling i penger. Jeg arbeider for stoff. Hver tirsdag møtes mange damer til et sytreff. Og jeg har kurs i butikken også. Jeg underviser i håndsøm og håndquilting, stitchery, vesker osv. Og jeg har designet noen mønster som butikken også selger.

2 comments:

Anonymous said...

Oj oj, Lille stasjon er ikke liten lenger!

Patti said...

What a wonderful looking shop!

Related Posts with Thumbnails